2017. január 17., kedd

Karácsonyi party Landesz Kati esküvőszervezőnél - 2016.12.21.

Véleményünk szerint egy profi esküvőszervező mindig a legjobbat szeretné nyújtani. Mindegy, hogy egy esküvő részleteit álmodja tökéletesre vagy a saját karácsonyi összejövetelét tervezgeti. 

Fotó: Misi Kondella

Fotó: Misi Kondella

Fotó: Misi Kondella

 Karácsony előtt pár nappal Landesz Kati esküvőszervezőnél jártunk. Kati gondolatait erről az estéről itt olvashatjátok:

"Az esküvőszervezéssel, az esküvők világával nyertem egy új, egy második családot. Ez a család szerencsére nagyon nagy és szeretetteljes, és egyre csak bővül. Sok kollégával, partnerrel ápolok baráti viszonyt, tisztelem és szeretem az emberi oldalukat is. Velük tudok igazán együtt dolgozni. Valódi örömmunkák ezek...
Az idei év különösen bővelkedett érdekes, inspiratív feladatokban, kihívásokban. Hálás vagyok értük! Viszont ezeket nem tudtam/tudtuk volna a megálmodott színvonalon, kreativitással teljesíteni szeretett és profi kollégáim nélkül.
Idén - minden velünk együttműködő kolléga és partner mellett - elsősorban nekik szerettem volna köszönetet mondani...
Azoknak a barátaimnak, munkatársaknak, akikkel a legtöbbet dolgoztam az idén, akik a számtalan sátras projektben végig mellettem álltak, akik a közel egyhetes építési-bontási-működtetési időszakokat jóban-rosszban együtt töltötték velem. Akik, ha kellett, sátrat ragasztottak, vizet mertek, villanyt szereltek, asztalt cipeltek, éjt nappallá téve dekoráltak, vacsorát főztek és mosogattak a közös szálláson, bevásároltak az egész csapatra, éjszaka fényeket teszteltek, hintát építettek, hajnalban ham&eggset készítettek megfeszített 24-órás munkanap után a teljes stábnak, vészhelyzetben a társaim voltak a problémamegoldásban... és még sorolhatnám a vicces és drámai sztorikat... Tették mindezt mosolyogva, szeretettel, sok-sok humorral, jó hangulatban.
Köszönöm Nektek, hogy vagytok, hogy mellettem/mellettünk álltok és hogy büszkék lehetünk Rátok!
Jövőre Veletek ugyanitt vagy máshol, a lényeg, hogy együtt "

Dekoráció: Fleur&BallonDekor

Fotó: Misi Kondella

Fotó: Misi Kondella
Fotó: Memories2go fotótükör

Fotó: Memories2go fotótükör
Fotó: Misi Kondella

Fotó: Misi Kondella

Fotó: Misi Kondella

Fotó: Misi Kondella

Fotó: Memories2go fotótükör

Fotó: Memories2go fotótükör

Fotó: Memories2go fotótükör

Fotó: Memories2go fotótükör

Fotó: Memories2go fotótükör

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése